22 mars 2011

SWEA Världsmöte är över....nästan!


Vi pustar ut, 7 regionmöten, förmöten, styrelsemöte, workshops, diskussioner, världsmötet, lunch, middagar och annat är klara! Men egentligen inte, vi har fortfarande 2 grupper iväg på efterresor, en på Langkawi och en på Borneo. Har smygchattat med en på Borneo och där tycks det vara bra, fast avsaknaden av en svensk? guide, många var oroliga över detta! På Langkawi regnade, sist jag kollade, vilket är ju oturligt men vad kan man göra åt det? Och faktiskt så hade vi en liten grupp som ville göra vår China Town vandringen, som de hade hört så mycket gott om. Vår fantastiska KL SWEA Jessika tog sig an gruppen på måndagen för andra gången.

Nu är det dags för utvärdering och tillbakablickar på detaljer som vi kan skicka vidare till nästa världsmöte. Kul med alla korten som trillar in nu från fotograferna! Anki kommer snart att lägga ut här! Nu undrar jag vad jag skall göra med all min lediga tid, det senaste året har nästa bara varit SWEA! Det har varit jätteroligt och kulinerade verkligen i de fantastiska och hektiska VM dagarna! Feedbacken har hittils bara varit lovande, vilket vi som jobbar frivilligt med är väldiga glada över!

Det finns flera medlemmar som bloggar om VM, bla jag, Anki och Anna från Moskva, se nedan!

Kram
Nilla
SWEA Kuala Lumpur

ps. När ni ser en Hibiskus, Malaysias nationalblomma, kan ni ju drömma er tillbaka till KL!

1 kommentar:

  1. Maria, Nilla och alla KL-Sweor!
    Jag var inte med denna gång men vet hur roligt och givande dessa SWEA-möten är för alla deltagare - och hur enormt arbets- och energikrävande under lång tid det är för arrangörerna inkl Intl. Av bloggar och meddelande förstår jag att SWEAs KL-möte går till historien ur många synpunter. Grattis till alla!!
    kram
    Ginga

    SvaraRadera