15 mars 2011

Restaurangen Top Hat

Nu har Monica och jag kommit ”hem” från en jättetrevlig kväll på den malaysiska restaurangen Top Hat. Monica sover nu sött medan jag jobbar. De flesta i den Internationella styrelsen var med, samt några andra trogna Sweor.


Vi åt het malaysisk mat och söta goda efterrätter medan vi diskuterade hur vi skulle lägga upp arbetet på morgondagens förmöte.


Här kommer lite lockande matbilder för att reta era smaklökar.


Maria, Karin och Mimmi kunde naturligtvis inte hålla sig borta från att läsa SWEAs blogg.

3 kommentarer:

  1. MMMM,såg väldigt gott ut!! Jag får nöja mig med att gå ner på stranden och äta lite tapas. vädret är ljuvligt varmt idag i Barcelona.
    Kram från Maina

    Maina Novara, SWEA Barcelona

    PS jag har fått förfrågningar om hur man skickar en kommentar om man inte har någon av nedanstående förslag på profil. OpenID? och mailadress eller? Jag har eget Googlekonto så det går automatiskt! D.S.

    SvaraRadera
  2. Nu tror jag alla borde kunna kommentera, oavsett om de har googlekonto eller en av de andra val. Hoppas att alla som provade tidigare provar igen!!
    -- Vicki

    SvaraRadera
  3. Nu går det jättebra! Man väljer anonymt om man inte har en bloggadress.

    SvaraRadera